family

family

TAKDA MODAL ......

Dalam seminggu dia nih....tak berapa aktif lah aku nak mengupdate blog nih....mengejarkan 15th March ni untuk buka TUKUL di Taman Melawati ni....hemh banyak sangkut...kat design tu...tapi takpa kerja ni sekali je...and utk branch yang seterusnya...ikut je lah..TUKUL Taman Melawati jadi pilot store untuk...the new face lift of TUKUL....Insyallah.....

Dalam masa yang sama...aku tengah nak cari masa nak menghantar balik kereta ayah aku kekampung ...tu ari aku mabik kereta tu....dia nak repaint kereta tu....so minggu ni agak terkejar-kejar lah aku........

1 comment:

kaklia said...

hi en. tukul....sebuk lagi ke...akak nak mintak mahap lah sebab tak dpt nak siap kan kueh tat u...huhuhu....3 hari cuti, bizi ntah apa2 ntah tau....heeee...harap bersabar ye...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih