family

family

BANGSAR SHOPPING CENTER (BSC)

Paling tak suka kesini sebenarnya tapi meneman kawan aku yang ada "business appointment" disini terpaksa la dok disini. "Awkward Situation" atau janggal saja bila melepak disitu...ada macam-macam gaya disitu, dan nampaknya semuanya orang berada disitu orang-orang yang berduit banyak atau kaya..

Semuanya berbincang tentang bisnes atau nampak macam berbincang atau hanya bualan kosong


Tapi ada sesuatu yang menarik perhatian aku disini...agak mengujakan perasaan aku, dimasa yang sama ianya buat aku rasa bangga...

Nampak menarik kan...macam best je kalau melepak disini.
Ini adalah kawasan Surau BSC....luar surau ada tempat berehat yang sangat cantik.....

Pintu masuk Surau Lelaki
Ruang solat pun cantik....tenang je suasana

Hujung sana tu Surau Perempuan....dan aku seronok berehat disini
Kesimpulannya...aku rasa inilah surau yang paling cantik dan selesa aku pernah pergi disebuah kompleks beli belah...letaknya pun di tingkat 4.......




1 comment:

Anonymous said...

Don't help make your company wait around as you consider all of your images. Images from the new bride and her bash and also the groom and his awesome groomsmen must be taken in advance. Images with the bride-to-be or bridegroom and their particular mothers and fathers can even be used in advance, decreasing the amount of time visitors ought to watch for your appearance at the reception. [url=http://www.x21w12w21.info]Unu44yysed[/url]

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih