family

family

2011....PENUH SUKA DUKA....2012...PENUH DUGAAN....

Masih tak terlambat lagi aku rasa untuk mengucapkan Selamat Datang pada tahun 2012.  2011 sudah berlalu dah tak boleh pun nak diundur-undurkan lagi.  Segala apa yang berlaku pada 2011 pada aku penuh suka duka pahit dan manis.  Alhamdulillah semuanya masih tetap teguh dan tegap..yang masih bersama aku adalah keluarga tersayang, isteri yang sentiasa memberi semangat, sentiasa dibelakang memberi sokongan, anak-anak yang menyinari hidup...gelak ketawa, gelagat lucu sentiasa dapat memberikan ketenangan, sahabat-sahabat yang rapat sentiasa mendengar dengan setia dan memahami....harapan pada tahun 2012 dapat lah aku memperbaiki segala kesilapan dan kekhilafan...dan hidup terus bahagia ...Insyaallah.

Comel kan gambar diatas ni...ni.  Siti Nurfarhaneez ..18hb Januari yang akan datang ini akan menjangkau ke umur 5 tahun.  Dia akan ke sekolah tadika...cepat betul masa berlalu.
Semuga kita semua berbahagia di tahun ini....Selamat Tahun Baru..


1 comment:

lily lotus said...

hepi new year bro! naik lagi setahun jugak usia perkenalan kita kat blog. apepun wish u all the best!

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih