family

family

BERGOMOL DENGAN MANUSIA-MANUSIA KECIL

Lama tak cerita pasal manusia-manusia kecil yang ada dalam rumah aku ni kan....tah la napa malas je lately ni chet.....tak boleh dijadikan amalan....jangan jadi macam saya...nanti ......nanti miss sooruu.....


Entry kali ni ...alal-ala tak da cerita sangat ....lama kan tak nampak wajah-wajah mereka kat blog ni kan...


Dua budak perempuan ni seperti biasa penghibur hati aku dikala lara........

Ni ha si Big Bro for those two manusia kecil....Farhan...sekarang ni nampak cam jiwang jerr...ada GF ke sekarang....


Ni semua penyeri di 30 Jalan F3..........Cik Puan Farida seperti biasa....camera shy dia...

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih