family

family

APAKHABAR SEMUA........


Dah berapa hari kita puasa ye....tak kira pun aku seperti biasa macam tahun-tahun yang lepas aku buka puasa di TUKUL dulu...lepas tu baru balik sambung makan dirumah......dari TUKUL Melawati ke rumah aku ambik masa 5 minit je.......Juadah buka aku simple ....kurma, teh/nescafe panas, sejenis kueh mueh...tu aja.....

Sampai rumah....pun mcm tu....kalau berselera nak makan nasi...aku makanlah.....


No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih