family

family

FARHANA DAH BOSAN ...TAK SABAR NAK KESEKOLAH


Anak perempuan aku yang mulut paling becok tu dah mula bising2....bila nak habis cuti sekolah ni rasa macam lama sangat lah ayah.....nanti kakak lupa lah ayah apa yang cikgu ajar......bila nak mula sekolah ni ayah.....huh...lemas wooo....tiap2 hari tanya soalan ni...pastu sepanjang hari dia akan tanya soalan ni.....




4 comments:

*ayu the sun* said...

bagus farhana.. semoga terus mnjadi anak yang sukakan ilmu. amin..

VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!

30 JALAN F3 (Zaidi Zainal) said...

Insyaallah AYU ameeeen

lily lotus said...

good girl! semoga kekal gitu..amin

Wangi74 said...

Rambut dia mcm lurus pulak nampak..

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih