family

family

BERCUTI DI UTARA MALAYSIA ...NO. 1



Jumaat lepas.....aku dan Suhaimy....membawa keluarga ke Kedah.....kerja sambil bercuti....seperti biasa si Alif Farhan malas nak ikut...dia lagi sanggup dok memerap rumah atoknya di Nilai.....maka seperti biasa aku bawak dua perempuan kecil tu aje.......Farhana dan Farhaneez....


Seperti biasa bila bawak family ni maka....asyik lah berhenti je di R & R ...

Kami sekeluarga menginap di sebuah banglo seorang rakan di Pendang, Kedah..


Ni...lah banglo tu....betul2 di tengah sawah...best kan.....

2 comments:

kaklia said...

best nyer rumah tuh...cantik sangat. mcm bentuk rumah Inggeris ek. ada ikan tak dalam sawah tu zek....

lily lotus said...

bestnya lahai..more updates pls :D

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih