family

family

BALIK MUAR....HIWAY SESAK

Sabtu lepas aku balik ke Muar....ada kenduri kahwin....hiway sesak...nak sampai R & R Seremban pun dekat 2 jam.......adoi.....

Gambar ni aku snap dari Petronas R & R Seremban


Sementara nak tunggu jamm reda aku lepak je kat situ sambil snap gambar anak-anak aku yang bosan ni.....

Sampai Ayer Keroh berhenti lagi sebab perut lapar, tapi sangkut lagi kat situ ...tiba-tiba hujan turun lebat.......

4 comments:

lily lotus said...

aduhai..part gini yang lemahkan

*ayu the sun* said...

aduh! R&R ni yg paling horror kalau musim cuti sekolah..

atty's said...

ayoik.nasib tak g arah selatan time tuh

kaklia said...

tiap hujung minggu mmg cam ni lah hiway tu....banyak kali dah kena...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih