family

family

HAAAA....KENAPA MAMAT NI ...

Kenapa mamat dalam gambar ni senyum-senyum kambing pulak ni....kenapa pulak ada Penchenta Merah sebelah tu...dia ada buat salah ke...macam nak kena siasat oleh penyiasat-penyiasat CSI jer .....

Gambar ehsan dari www.redmummy.com

Makcik baju hitam tu bertanya...Zaidi..pada tarikh sekian-sekian...awak berada dimana....jangan sengih-sengih saya serius ni..........(akan bersambung di lain episod)...

4 comments:

ArELeEz said...

owhh.. en. zaidi z rupenye yg kene make over. hiks..

DatinDiaries said...

apa link dia...bleh la lawat2 sikit..hhee

DatinDiaries said...

uishhh tu awak ke..ishh kongpiuss nih

lily lotus said...

laa u ke..tak perasan rambut dah pendek

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih