family

family

SATU FAMILY DEMAM......

Lambat update blog ni lately....tak sihat......camera...pun takda...tinggal dalam kereta kawan...

Semua family members aku demam....Farida....Farhan...Farhana....and Farhaneez...dah jumpa doktor dan beransur-ansur pulih....

2 comments:

Dakjaat™ said...

baguslah .. skg ni penyakit macam2.. ye la .. adanya pemimpin yang tak betul .. tu la penyakit makin banyak ..

kaklia said...

langkah berjaga2 harus dipertingkat kan...ahaksss....moga u n family cepat sembuh...amin...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih