family

family

GITAR.....LAMANYA TAK USIK

Dah berbulan dah aku tak main gitar nih....sampai tuning dia pun dah lari.....selalunya aku bila anak2 aku dah tido baru lah aku memekak dgn gitar ni.....


Dah berabuk pun....


Peh macam rockers pencen jer tu


Terhiburlah juga diri sendiri


Cam yoyo jer kan.....


1 comment:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih