family

family

BAJU MELAYU..........

Malam semalam, Farhan ajak aku join dia, sekolah dia ada buat sembahyang hajat kat masjid kat rumah aku ni...untuk budak2 yg akan menduduki UPSR.

Kali ni aku mcm yoyo jer pakai baju melayu...siap mintak butang lagi kat wife ...mana butang baju aku daaaaa.....macam P. Ramlee jer. Aku ni sebenarnya tak suka betul pakai baju melayu nih....selalunya setahun 2 kali jer aku pakai Hari Raya Aidil Fitri and Aidil Adha. Kalau gi kenduri ka...masjid ka aku lebih suka pakai baju yg selain dari baju melayu nih....and aku dah hampir 8 tahun tak buat baju melayu ni....kekekekeke sampai bila raya mak aku pun perasan...Eh Di.....mak tengok ko ni baju kau yg tu je ko takda baju melayu lain ker...kata mak aku.

Dan yang malunya tahun dia siap belikan aku kain baju melayu, suruh aku tempah.....heeeeee malu aku dah tua camni masih mak belikan baju...........




So bila dah pakai tu apalagi....hehehehehe posing ler aku..

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih