family

family

Smoking session.. MURID-MURID TUA ST GABRIEL 76/86

Hah....ni je lah acara hari raya yang aku hadiri tahun ni...itu pun pasal kawan-kawan yang dah 30 tahun terpisah...mereka-mereka ni semua...teman sepersekolahan ...sekolah rendah....

Sent from my BlackBerry® smartphone

KUSUT MASAI DAN BUSY

Busy busy busy....serabai....
Sent from my BlackBerry® smartphone

MAKIN TEMBAM SI FARHANEEZ....

Makin tembam si Farhaneez ...nampak penuh je dok atas riba aku tu
Sent from my BlackBerry® smartphone

ADAKAH MASIH MOOD RAYA?

Dua hari sudah bekerja selepas cuti Hari Raya tempoh hari..5an seperti biasa aku ni jarang lah snap gambar masa hari raya...rasanya dah 3 tahun macam tu......

Mula kerja sudah....banyak pulak kerja menanti ....
Sent from my BlackBerry® smartphone

BERHARI RAYA SAKAN

Aku suka dengan gambar yang aku snap ni...semua ada dalam gambar walaupun ada yang nampak sekerat aja muka tu..gambar ni diambil di hari raya ketiga..dalam perjalanan ke Johor Baharu....
Sent from my BlackBerry® smartphone

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih