family

family

PARADIGM SHIFT

Sudah hampir 2 minggu aku tidak bersama TUKUL lagi....banyak jugalah menerima pertanyaan dari kawan-kawan blogger, Facebook....antara reaksi yang aku terima....sayangnya....kenapa...TUKUL takda seri tanpa kau la....ada lah juga cerita disebalik itu...cerita yang agak baik bagi aku dan seorang lagi pencipta TUKUL En. Suhaimy......cerita yang tak baik cuma rasa sedih saja selepas beberapa tahun bersama TUKUL.

Sekarang apa buat??? Satu lagi soalan yang aku terima dari kawan-kawan.....sekarang aku dan Suhaimy bergerak secara berasingan tetapi masih lagi dalam satu team.  Aku sekarang bersama dengan satu lagi syarikat perniagaan barangan hardware yang sudah beroperasi selama 25 tahun milik bumiputera 100%.  Tugas aku disana adalah memberi nafas baru kepada perniagaan yang sedia ada.  Rebranding the company...dan merubah kepada konsep dan imej baru kepada syarikat ini. Maka itu kita tunggu kedatangan satu lagi syarikat perniagaan hardware...Insyaallah aku akan update cerita tentang ini dari masa ke semasa.

Akan bersambung lagi ye.......


3 comments:

sW33tdARLiNG said...

takleh panggil zaidi tukul lagi laa lepas ni kannn? hehehe

lily lotus said...

oh dah takde lagi ke Tukul? apepun ly doakan yg terbaik for u bro!

Anonymous said...

Lily : Tukul ada lagi operation org lain take over kita hanya own the brand saja

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih