family

family

BERHENTI TUKUL ADA BEBERAPA TAWARAN PULAK, ALHAMDULILLAH

Aku makin sibuk tapi...banyak masa untuk diri aku dan keluarga.......Alhamdulillah..

Buat masa ni aku sibuk...untuk kerja awal-awal ni aku tengah dok menjengah compay hardware yang aku ceritakan di entry lepas....stock and accounting system dia.....berpinar-pinar jugak mata ni dibuatnya, bergelumang dengan nombor...

Disamping itu aku ada tugas baru....secara sambilan aku akan menguruskan social media bagi pihak satu production house yang agak banyak menerbitkan drama-drama tv dan filem.....ahaaaaa InsyaAllah...kalau ada rezeki akan aku updatekan disini juga.....

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih