family

family

KAWAN BAGI HADIAH....TERIMA KASIH KAWAN....

Aku memang peminat seluar jeans...kebanyakkan masa nekerja atau bila keluar mesti aku pakai jeans...tak kira samada atas urusan rasmi atau bersantai....maka pandai-pandai lah aku mix and match kan.  Aku memang suka jeans yang pelik sikit style dan cutting yang lain dari biasa....

Minggu lepas sorang kawan aku pi bercuti keluar negara...dan dia beli kan aku sehelai jeans yg pada pandangan aku amat lah menarik dan lain dari yang lain....

 Sekali tengok memang macam biasa je jeans ni ....

Aku suka kat pocket button ni....warna kuning fluorescent lagi

Menarik kan........

Benang untuk pocket dia pun warna kuning menyala......

Yang paling aku suka kainnya ada corak disebelah dalam.....

So bila kita lipat sikit kaki seluar tu adalah corak kuning di bawah tu....
Aku suka...aku suka........

Untuk kawan aku tu terima kasih aku suka sangat dengan seluar ni....kalau pi lagi nak lagi boleh.....terima kasih ....sekali lagi.....kau memang tau taste aku......


2 comments:

kaklia said...

wahhh...cantik lah jeans nih...kaler kuning tu yg buat jeans tu menarik. kalau dpt kat akak pun akak suka. pandai kwn u beli ikut size u ek...kaler flourescent tu bagus untuk jalan malam2 kan...hikhik...

sW33tdARLiNG said...

untungnya...! murah rezeki kawan tuuu

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih