family

family

MASAALAH TIDOR YANG AGAK KRONIK,,,,,,,,

 
Sejak kebelakangan ini...susah betul aku nak tido malam.....lepas subuh baru tido...kadang-kadang terus je tak tido.. terus je aku pi kerja...berlarutan 2 atau 3 hari berturut-turut....kesannya adalah...keesokkan harinya aku jadi lesu...peliknya siang hari tak pulak aku mengantuk......bila tak tido tu mula lah aku layan segala movie yang dah di download tu....dalam satu malam aku belasah tengok the whole complete series LEVERAGE season 3....hemh bertambah lah aku tak tido.......


No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih