family

family

MAKAN SUBWAY DENGAN MAKCIK NI...

Tak tau nak makan apa...post Kat FB...nak makan apa...ada yang menjawab...hehehe kawan blogger yang dok kerja depan TUKUL ni ajak pi SUBWAY....
Sent from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

sW33tdARLiNG said...

muka mcm ada masalah jer... tgh bincang masalah negara erk..?

30 JALAN F3 (Zaidi Zainal) said...

hehehe berbincang waktu panas..tu yg camtu jadi muka

Lyn Yusoff said...

awat muka amy jdi gitu??
tu lah tak ajak i lagi..
hahahaa

yaTy ♥ said...

wah2.. mentang2 da terror wat post guna bb.. laju je update nye yerk..
heheheh..
=)

kak amy, masalh ape yg akak pikir tue?? berat sgtkah masalahnya..

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih