family

family

KUMPULAN BAJU HITAM.....

Malam Ahad lepas...cuaca agak panas walaupun hujan renyai-renyai...malam tu jugak aku ada hal nak jumpa ngan partner-partner TUKUL ada menda nak dibincangkan...maka melepak la aku kat tembok depan rumah dengan dua manusia kecil tu...si abangnya keletihan baru balik dari camping dari hari Jumaat lepas......


Hah...macam rockers dah...semua pakai baju hitam..kebetulan

1 comment:

sW33tdARLiNG said...

ingatkan satria baja hitam.. kekekeke

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih