family

family

SUDAH TAMBAH LAGI SATU......

Aiikkkk bukan isteri bukan anak....hahahaha....tapi umurku sudah bertambah lagi.....aduh sudah tua ....aku sudah melepasi nombor 40......tak perasan langsung..sedar-sedar dah 42....memang betul kot kata orang "life begin at 40" sebab banyak benda yang terpaksa aku mula kan semula bila aku berumur 40....aduh...macam gostan ke belakang.....tak apa lah mungkin ini semua...dugaan yang perlu aku tempuhi...

Pada keluarga, rakan-rakan, pembaca blog aku ni yang tak sure aku ramai ke tidak pengikutnya pelanggan-pelanggan TUKUL....terima kasih kerana anda semua saya masih bersemangat untuk berjuang.....

Sambil hapdet cerita ni aku snap la muka aku ni.....


No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih