family

family

KELAM KABUT DI PAGI SABTU....13 NOVEMBER 2010

Pagi ni..Cik Puan Faridah yang hantar aku ke tempat kerja...dia nak guna kereta. Tapi suasana di Melawati...macam kelam kabut, rupanya masing masing tengah berebut rebut menyiapkan diri untuk menyambut Hari Raya Aidli Adha...hari Rabu ni.

Tapi tak sempat aku...nak snap gambar pasar tani tu ramai benar orangnya..Cuma sempat ambik gambar disini....tempat breakfast aku tiap tiap pagi.....ramai orang hari ni.....




Sini tempat aku breakfast hampir hari hari.  Restoran Sri Intan.....boleh tahan jugak la makanannya...orang orang Melawati...or..otai Melawati suka makan kat sini.

3 comments:

Anonymous said...

Really interesting article. Hope to see same more!

Anonymous said...

Xanax (Alprazolam) is used to treat anxiety disorders and panic attacks. Alprazolam is in a class of medications called benzodiazepines. It works by decreasing abnormal excitement in the brain. Unlike other benzodiazepines which must be taken several times a day, Xanax is a once-daily formula, helping you all day long.
http://www.buyalprazolam.350.com

Anonymous said...

Библиотека для всех http://sunduchokknig.ru

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih