family

family

GAMBAR TV KU SUDAH TINGGAL 3 SUKU SAHAJA

Huhuhuhu....gambar tv aku kat rumah ni...dah tinggal 3 suku...je ....makin hari makin turun sedikit demi sedikit....adoiiii...maklum lah..ni TV LCD ni yang zaman purba punya...alah...yang awal2 dulu punya model....


Tengok tuh.....ada garisan tebal di atas tu....kadang-kadang aku sendiri secara automatik tertunduk-tunduk kononnya...nak senang tengok apa dibawah garisan tu...paling tak best...muka orang nampak separuh....

Nak kena cari tv baru ke?.........huhuhuhuhu

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih