family

family

DUA GADIS PINGITAN

Terima kasih Farini...Farini ni adalah tunang pada Dzul.....Dzul ni pulak adalah owner TUKUL Wangsa Walk Mall....dan Dzul ni dengan aku dah macam adik aku sendiri....dia pulak dah anggap aku macam abang dia.  Peh panjangnya mukadimah aku tentang mereka dua orang ni.....

Hujung minggu lepas Farini ada tugas di Cameron Highland....seperti biasa orang yang pergi ke Cameron Highland ni sure...akan bawa pulang buah tangan dari sana kan..paling-paling pun buah strawberry..yang merah menyala tu.  Selain dari strawberyy, sayur-sayuran segar....ada satu benda yang comel di belikan khas untuk dua orang perempuan kecil kat rumah ni....payung yang berbentuk buah strawberry...

Comel kan payung-payung ni.....

Hari ni siap berbaju kurung budak perempuan kecil dua orang ni...sebab nak bergaya dengan payung strawberry......

Dua gadis pingitan.......

Thanks Rini for the sourvenior ...mereka happy sangat .....


No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih