family

family

PENGLIPUR LARA DAN PENGUBAT HATI DUKA

Dikala hati rasa resah gelisah...memikirkan masalah kerja, hutang atau apa-apa lah......mesti kita mengharap seseorang yang akan menghiburkan hati....yang mana telatah atau keletahnya akan membuat kita tersenyum .....
Jika aku di TUKUL....manusia ni selalunya akan menghiburkan hati......sapa lagi kalau bukan Mr Tempe Da Great.....mamat ni jenis seorang yang ceria...senyum 24 jam...kira hormat orang tua jugak lah dia ni...

Cuba lihat aksi "terlampau" dia ni......

Tapi kalau dirumah....ada dua manusia kecil..yang sentiasa menggamatkan suasana rumah tak kira siang atau pun malam...tak lain tak bukan....Farhana dan Farhaneez....



Takyah nak cerita kan pasal manusia kecil dua orang ni....dari gambar tu boleh nampak dah...tengah kusut balik rumah nampak mereka ni..terus senyum....senyum senyum lah selalu...senyum boleh meredakan stress..


No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih