family

family

PAGI JUMAAT....

Pagi Jumaat.....seperti biasa di kala suasana..retail.market.yang agak slow...dikala badan sakit sakit setelah berhempas pulas bermain badminton....(3...4...tahun tak main)...pada malam yang lepas...kebetulan kita anjurkan TUKUL Cup...yang mana di menangi oleh...En. Wan dan Encik asan....yang merupakan pemain yang dijemput..saja pun...tapi diorang pulak yang menang untuk game ni....chet...takpa..next week...REVENGE......

Haaa tu dia pemenang nya..Wan dan Asan...

Ok...back to work....pagi pagi lagi staff TUKUL Melawati...dah membuat kerja membungkus.....hahaha..macam bunyi kat kilang je kan.....


Repack....pack....letak tanda harga...and display at the display racking.....

1 comment:

Aunty Yan said...

D.. u main kee badminton mlm smlm.. are u sure..i thought u bz bbm lol!!

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih