family

family

KENALKAN DIRI DULU PASTU....

Entry ni bukan pasal marah.....tapi nasihat......bukan apa ramai orang yang tak dikenali ni...tiba-tiba terjah blog ni pastu.....tak bagi salam terus dok iklan kan produk ke apa ke kat ruangan komen tu.......bukan tak bagi cuma paling2 pun kenalkan lah diri...dulu....kalau yang memang dah kenal tu lain lah cerita....memang lah free je kan nak iklan2 kanbenda ni kat blog tapi....at least bagi salam perkenalan.....tapi yang memang dah member2 or yang dah biasa dengan blog ni aku tak kisah.....sama-sama kita tolong menolong tapi yang belum kenal tu...kenal-kenal kan lah diri tu dulu....ni terus-terus suruh pi kedai dia......

Hemh ni bukan marah tau.....nasihat...........

3 comments:

*ayu the sun* said...

selamat brkenalan bang!

ahhahahaa...


:)


VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!

30 JALAN F3 (Zaidi Zainal) said...

hahahaha.....ayu...ok...dah kenal....jgn risau ayu nak letak apa pun boleh

lily lotus said...

haa tu lah ni. kira dah menceroboh tu...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih