family

family

SAMPAI SUDAH 2010


Tak tunggu dia sampai juga kan......dia tetap datang ....dia tak undur pun makin kedepan....ada orang yang macam menunggu-nunggu untuk dia sampai........ada yang berparti ria.....bakar duit ....bakar mercun......melompat-melompat....menjerit-jerit......mungkin mereka ini dah berjaya dengan apa yang diimpikan....

Selamat datang 2010.....tahun yang makin mencabar.....hidup mesti diteruskan.....di hujung tahun ini....peristiwa sama akan berlaku lagi.......Semuga perkara yang bahagia....menggembirakan....di tahun ini.....lebih baik dari tahun 2009 yang penuh dengan kenangan....



2 comments:

shada JD said...

tu lah..dtg jugak 'dia'..
mai dahhhhh...

selamat tahun baru banggg.
harap semua baik-baik belaka.

amin

lily lotus said...

happy new year! semoga hidup lebih diberkati

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih