family

family

BERCUTI DI UTARA MALAYSIA ...LAST

Sempat juga aku pergi shopping ke Padang Besar nun....dah beberapa kali dah aku ke sana...kali ni aku tak ikut jalan biasa aku ikut jalan Chuping....ladang tebu terbesar di Malaysia.....masuk je area ni trus je channel radio tukar ke channel Thailand....


Suasana pun lain macam je, kereta tak banyak...kereta aku dgn kereta kat depan tu aje....

Sampai saja di Padang Besar kita lepak duduk2 dulu sebelum pi perang......eh pi shopping....


Tengok lah budak dua orang ni pantang angkat kamera terus je meliuk lentok ......berposing.....


No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih