family

family

TAJUK YANG SANTAI-SANTAI SAJA

Petang tadi aku dok melayan facebook...salah seorang contact yang ada dalam facebook aku tu tak lain tak bukan Cik Puan Red atau lebih dikenali sebagai Redmummy.....one of the top bloggers in Malaysia.....tertarik dengan status yang di tulis pada facebooknya seperti dibawah....


Ada macam-macam jawapan yang aku baca kat situ....antara nya...

1. Orang akan dengki.
2. Orang akan cemburu.
3. Tak best nanti orang baca cerita kita
4. Tak boleh nak cerita lebih-lebih
5. Orang tak di kenali akan komen..

dan macam-macam lagi...

Aku punyai pendapat sendiri...aku komen paling tak best...bila takda idea...apa yang nak di tulis kat blog tu....dan satu lagi aku komen apa yang aku tulis orang tak faham....pun tak best jugak kan...

Yalah kan....blogger baru macam aku ni manalah ada orang nak dengki-dengki lagi....yang penting ada je lah bahan kat blog ni untuk tatapan pembaca-pembaca sekalian.

Apa-apa pun apa yang Redmummy tulis kat status facebook dia tu bagus dan menarik...boleh kita berfikir lagi macamana nak memperbaiki kualiti penulisan blog kita.....tu pasal lah dia hebat..rasanya lah...

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih