family

family

OPEN HOUSE MERATA-RATA....

Agak kusut suasana di KL di bulan raya ni...asal hujung minggu je jammed...kalau dari Taman Melawati nak ke Bangi je ambik masa dua jam...hilang terus mood nak ke open house..tu...semalam aku ke Bangi rumah Pakcik aku...buat open house lah...memang berat nak pergi..tapi mak aku dari kampung pun datang so...kena lah pergi jugak....

Sebelum bergerak sambil tunggu Cik Puan Farida bersiap ambik semangat raya dulu berposing-posing dengan perempuan2 kecik ni dulu...


Sekali jalan jammed la pulak...Cik Puan pun boring maka aktiviti snap gambar dalam kereta...

Rupa-rupanya, sebelum sampai tol Sg Besi ada road block....patutlah jammed...polis lupa kot ujung minggu camni banyak orang buat open house maka double whamy lah jammed tu jadi nya...kesian polis.....

Sampai Bangi kejap je aku kat situ dalam 45 minit je pastu nak balik dah...open house dia macam kenduri kahwin dah ...ramai orang...lupa pulak nak bawak kamera maka tak snap lah suasana open house tu.....

Sebabkan jalan jammed aku lepak lah pulak ke TUKUL Melawati...tempat kegemaran anak-anak aku....aku pun nak beli cat sebenarnya...


Sampai-sampai TUKUL Melawati ada...staff2 tengah layan customer ......alhamdulillah.....



Dengan segera lah budak-budak ni mengambil tempat mereka .....

Sempat juga layan internet......masa customer takda.....

Hari ni ada lagi open house....nak pegi ke taknak pegi ni.................


No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih