family

family

HARI RAYA 2009

Tahun ni rasanya raya kurang meriah, sebabnya, aku dan keluarga semuanya kena sakit perut...sebelum sembahyang raya dah kena serang sakit perut...raya aku hanya bermula pada hari raya kedua.....terus aku ke Johor Baharu...kerumah seorang sahabat baik aku Riza.....dia teror buat laksa Johor...peh ...terbaik.....

Me and Riza

....hahaha kekok dia bergambar dengan puteri-puteri aku..sebab anak dia semua lelaki

Ni wife dia..Puan Suhaila...dia minat sangat rambut anak-anak aku tu...


Dua gambar kat atas ni ...minat aku dengan colour-colour tu .....berposing sakan di rumah Encik Riza..dan seperti biasa Farhan was not in the picture because he was too busy at "boys' restricted zone" playing PS2...


No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih