family

family

DATANG RAJIN NAK TUKAR RUPA RUMAH

Tah napa tiba-tiba datang angin rajin aku nak menukar rupa kat tv area rumah aku tu....nak cat satu rumah leceh lah aku rasa sebab banyak benda nak kena dialihkan...so aku cuma tukar colour area tangga je...sure akan dapat different effect.....

Aku cuba blend kan colour gelap dengan colour puteh railing tangga rumah aku tu......

Ni rupa sebelum siap dicat....



Dah siap pun.......



Terus rasa lain je suasana rumah ......lepas ni apa lagi la tu

1 comment:

lily lotus said...

mmg lain dari lain pilihan warna..asal penghuninya happy kan!

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih