family

family

PILIH KASIH

Ahad lepas Suhaimy, aku dan Adli dijemput..untuk Final PILIH KASIH ....reality show yang produced by SUHAN MOVIES.....TUKUL merupakan salah satu penaja dalam program tu...penaja kecil-kecilan.....

Disebabkan ada masalah communication maka aku dan Adli sampai pun agak lewat sikit....maka susah lah nak dapat tempat duduk yang hebat.......gambar pun tak sempat nak snap.....ada lah sikit2 aku snap dari jauh...gambar sendiri....pun tak sempat nak di snap.....


Cantik jugak set PILIH KASIH ni.....

Dua pengacara yang kadang2 terover juga...tapi terhibur la ...

Haaa dah ada pemenang maka TUKUL kena bagi lah hadiah ......

3 comments:

lily lotus said...

salam ramadhan bro ;)

Anonymous said...

Excuse, topic has mixed. It is removed

Anonymous said...

[url=http://ebiteua.com/forum73-prostitutki-lutska-i-oblasti.html]Проститутки Луцка[/url]

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih