family

family

MASIH BELUM SIHAT TAPI ADA DI OFFICE

Masih belum sihat lagi aku......Farida dan Farhan dan sihat....Farhana dan Farhaneez macam aku lagi masih dok mamai2 kepala pening.....tapi aku tetap ke opis....banyak hal belum selesai....seminggu aku tak kerja.......

Ujung2 demam ni baru perasan ada bintik-bintik kat lengan ni rupanya....demam campak yang halus2...tu patut la rasa miang semacam je.....alahai..dah tua-tua pun kena deman campak....

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih