family

family

BERBUKA PUASA APA HARI NI

Aku bulan puasa ni selalunya takda selera makan nasi....dah dua hari puasa ni ....aku buka makan mee, meehoon dah kueh-kueh jer...pastu kat rumah aku sorang je puasa...Cik Puan..cuti-cuti puasa..Farhan pulak cuti-cuti di rumah atoknya di Nilai...dua perempuan kecik...Farhana dan Farhaneez belum puasa lagi......Kita tengok apa ada petang ni kat tempat orang jual kueh kat Melawati jap lagi...............................

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih