family

family

BAZAAR RAMADHAN

Aku agak jarang ke Bazaar Ramadhan salah satu sebabnya ....sesak orang ramai sangat....kalau pergi pun...terus lah aku menuju ke warong yang menjual makanan kesukaan aku..




Memang la kan kalau tengok makanan ni rasa nak beli semuanya......sabar je la....melawan nafsu makan ni......

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih