family

family

AGAK-AGAK BOLEH KE NI....TAKPA AKU CUBA

Sejak tak berapa sihat ni.....tekak aku agak kurang rasa nak merokok.....dah dekat seminggu dah nikotin tak masuk dalam badan aku ni.....macam boleh je ni.......tak pa aku cuba........

4 comments:

kaklia said...

mesti boleh nyer bro....selamat berjaya....:)

Wangi74 said...

Yes...Yakin Boleh tokey

lily lotus said...

kuatkan semangat!

Mr. Right said...

Dah dekat nak bulan pose pun. Confirm boleh ni. All the best!

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih