family

family

NGAJI QURAN

Farhana dah mulakan pengajian Al-Quran dia sekarang...bersama Hj. Zainal...kira Atok angkat dia lah tu....pakcik ni rajin melayan dia....

4 comments:

Dakjaat™ said...

kalau aku ... nak minta ajar daripada siapa ... ?

Dakjaat™ said...

tak nak aku g jakim/perkim ...

atty's said...

bagusnya farhana..dah belajar mengaji ..

Wangi74 said...

Cutenya

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih