family

family

SEJUK MATA MEMANDANG LAGI

Masih cerita kat Kedah tu ari......maklum lah aku ni kampung mana ada sawah...pokok getah banyak lah...sekali-sekala dapat tengok sawah padi ni....sejuk mata memandang.....lagi...


2 comments:

Dakjaat™ said...

nice view.. :) kalau guna camera DSLR tu kan bagus hasilnya.. :)

30 JALAN F3 (Zaidi Zainal) said...

dakjaat --- tu la dia...budget lum ada

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih