family

family

PENGAWAS SEKOLAH

Anak bujang aku si Muhammad Alif Farhan beria benar nak jadi pengawas sekolah...........aku ada bagi tau ...orang selalu tak suka kat pengawas ni....tapi dia hendak juga.....pandai-pandai la labi....yang penting jalan kan tugas pengawas dengan baik.....

Dah macam orang kerja ofis pun ada mamat ni kan................

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih