family

family

ANAK-ANAK DI TUKUL MELAWATI




Dah dua tiga hari ni aku busy siket....sampai dengan anak-anak pun macam dah tak sempat...bila balik masing-masing dah tidur....so petang tadi aku balik dari ofis singgah jap kat rumah aku angkut mereka-mereka tu ke TUKUL Melawati...

Diorang suka lepak sini...ada TUKUL Kids Corner.....

4 comments:

*ayu* said...

ini jangan kan budak2.. org tua pun layan lepak nih..
huuhuh

atty's said...

cantek ar awek nie ..kenan lak nak buek menantu..

30 JALAN F3 (Zaidi Zainal) said...

*ayu*---apa lagi mai la lepak kat TUKUL.......hehehehe

atty's---haaa....boleh tu...hehehehe

lily lotus said...

ooo bagusnya siap ada kids corner...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih