family

family

KENA TAGGED DENGAN LINDA - GAMBAR PROFILE TERBAIK

Haaaaa.....kena tagged dengan Cik Adik sorang ni ....Linda.....

1.  Letakkan gambar profile anda


2.  Terangkan apa maksud gambar ni.......

Takda maksud apa-apa...saja suka dengan gambar ni...tapi aku suka muka aku masa ni macam perasan hensem jer....

3.  Kenapa suka gambar ni....

Haaaa...pasal apa nak tau....ni lah rambut aku paling panjang yang pernah aku simpan time sekarang dah kontot....alahai....lemas rambut pendek ni....chet....sekarang ni zaman orang rambut pendek ....la

4. Tag lagi 5 blogger:

Sapa2 pun boleh lah ambik tag ni..yek.......

4 comments:

attyfir said...

rambut tu yg mahal..tuh

Adam said...

kahkahkah! adoi! ayat ko ni zaidi .. best giler .. perasan hencem wakakakakka

Aien cute said...

hehehe~
terima kasih... 1st bukak n3 kita dah dok senyum kat depan komputer.
erm, patut lah... rambut tu yang paling mahal nyer?
Tu yang saham tingggi jer =P
Ahaks~

Anonymous said...

D aku baru ingat nak ikut jejak langkah simpan rambut panjang cancel jea laa.... :))

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih