family

family

SIAPA NI?????? GONJENG SEMACAM JER






Sapa Mamat ni ha....sengih-sengih semacam jer ni.........alamak aku lah tu ha....gonjeng tu rambut dah kontot....

2 comments:

Umi Mia said...

ekekekeke...nampak kepelikan sikit tengok abg zaidi rambut pendek (pendek pun tak berapa nak pendek gak nih)

zaidi zainal said...

hahahaha memang pun umimia....si hairstylist tu tak moh bagi pendek betul2 dia kata nanti lagi nampak pelik......

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih