family

family

AKU KENA DEMAM YANG TERUK

Hari ni Jumaat aku tak ke ofis aku demam dengan teruk.......aku kena soar throat, aku batuk teruk...dan suara aku tak keluar....cakap pun macam orang berbisik-bisik jer ni.....pening mata aku ni tengok monitor laptop ni..........

2 comments:

atty's said...

jgn lupa makan ubat..minum air masak byk2.get well soon

Dakjaat™ said...

makan ubat... ikut cakap mama atty tu .. hahahaha! :p semoge cepat sembuh zaidi...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih