family

family

HAJAT TAK KESAMPAIAN.....

Semalam petang Khamis tengah burak2 dgn Suhaimy kat opis....tiba2 terkeluar la topik potong rambut.....jom kita potong rambut pendek nak...aku pu dua tiga hari ni mcm lemas je dah dgn rambut dengan semangat ....jom....aku kata....aku cakap balik opis terus terjah salon kot....maka sampai salon dalam pukul 7.15 camtu....Suhaimy kata kita maghrib dulu la pastu baru cerita pasal potong rambut ni....maka dalam pukul 8.00 sampai kat salon....boleh tukang gunting tu cakap....mau tutup aarrrrr...pergi 2nd salon pn cakap macam tu....hemh luntur terus semangat nak mengontotkan rambut.....tak tau lah bila berjaya ni....kita tengok nx week camana....

2 comments:

ArELeEz said...

gud luck wif ur hajat, ok! ;)

kaklia said...

alaaa...tak rock lah rambut pendek...kehkehkeh...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih