family

family

CUACA PANAS

Cuaca panas sejak kebelakangan ni.....kesian tengok anak2 aku yang dua orang perempuan tu ...nampak diorang tak tahan dengan cuaca sekarang ni...makan pun macam tak lalu je....jadi lepas balik ofis Sabtu lepas maka berbondong-bondong lah aku ajak diorang lunch kat Maju Junction....tempat tu takda orang sangat....so aku suka lah sambil2 duduk kat situ...layan dua budak perempuan ni....

1 comment:

lily lotus said...

seksi u diorg..panas2 ni kan...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih