family

family

BERCUTI DI PORT DICKSONS

Rasanya dah 3, 4 tahun aku tak ke PD ni....awal2 mula2 bisnes aku agak struggle sikit maka..cuti2 Malaysia ni agak...payah...and sekarang ni bukan lah nak kata dah senang tapi dah ada masa yang senang untuk aku bercuti2 ...

Maka sempena cuti hari Thaipusam ....adik2 ipar aku ngajaklah melepak di PD...diorang dah siap2 booking aprtment hotel di BAYU BEACH RESORT...dulu memang aku suka bawak diorang kesana sebab beach dia bagus...private beach maka agak bersih lah....kan.

Pemandangan dari balcony...

Apartment hotel tempat kita menginap ni 2 tingkat...ada 3 bilik...aku satu family kat tingkat atas..

Lebih kurang camni lah suasana dalam apartment nih...tak sempat lah aku nak ngambik gambar bilik kat sini..


Aktiviti mesti, bila gi PD biasa lah kan...pergi main2 di tepi pantai...kalau tak tak do lah gunanya gi PD tu kan....hehehehe yang tak gi beach dua orang je...aku and Farhan...aku masa diorang kat beach aku dok sibuk tidor...Farhan tak sihat maka berehat dalam apartment je lah..

Kalau tak gi swimming pool memang tak patut la kan ....depan mata keluar balcony terus nampak.  Aku pun tak leh tahan tengok.....

Alamak seksi....seksanya....adoi.......

Eh dugong ke tuh......chet...itu aku lah ....

2 comments:

kaklia said...

seronok nya gi bercuti...:)

theorangelily said...

ehemmm..tumpang lalu bang
pandai abg berenang
dugong pon kalah..ehehehhheh. gurau okeh

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih