family

family

SAKIT TENGKOK....

Apahal lah tengkok aku ni sakit gila tak boleh nak toleh kiri kanan...dah macam robot pulak aku rasa ni.....adoi.....ingat nak balik rumah lah.....nak berehat.....

4 comments:

Dakjaat™ said...

berehatlah .. kerja terlalu kuat zaidi ni ... hehehehehe! ;p

vimmiyasmin said...

Bro Z
pegi kedai gunting rambut mamak , pastuh suruh dia KEPAK !! hahaha

jom g Kuliah Maghrib Prof MKI esok nak tak?
Surai Insaniah Ampang. Kat mana yerk. Saya baru nak carik2 hari ni.
Jom laaaaaaaaaaaaaa!

oRanGeLiLY said...

gi urut bang. urut that ke...

Zaidi Zainal said...

dakjaat - memang pun arini balik awal...lepak rileks kat rumah

vimmiyasmin - insyaAllah ...kat mana surau tu...kalau sempat lah

aAn---urut alamak tengkuk je ni salah tido ke hapa nih

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih