family

family

GAYA HARI PERTAMA ....

Ini lah gaya anak dara aku Siti NurFarhana ...1st day nak ke sekolah tadika...

Besar dah anak2 aku .........

6 comments:

oRanGeLiLY said...

perghhh..ganaz nye gamba yg bawah die tuh

Dakjaat™ said...

wawawa! ganas tol gambar terakhir tu zaidi .. jangan jadi gengster plak kat tadika. .. hahahaha! ;p

kaklia said...

so cute...nti bila2 kita jumpa bawak anak lak ek...

lil^RED799 said...

ya Allah.... gambar yg last tu sgt laaaa cute!

Gina said...

tadika aman ceria ker ? sama ngan anak kiter

zaidi Zainal said...

aan,dakjaat,kaklia,lilred-ha...bab bergaya bagi lah kat dia

Gina-Salam kenal Gina...betul lah tu kat tadika aman ceria la tu

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih