family

family

BILA MAMAK ROTI DATANG

Kelam kabut 2 budak kecik ni bila mamak roti tunggu depan rumah.....

video

2 comments:

lil^RED799 said...

ahahhahah sgt chomeyl...
remind meof myself....
dah tu sampai dah besar gajah ni india roti tuh kenal...
jumpe kat mana mana siap angkat tgn tuuhhh...
hehehhehhe

Zue said...

ada lagi roti mamak naik beskal ni kan.. teringat la pulok roti kaya mamak yg mmg beli masa tu gak dia sapu kaya dia tepi beskal.. sedapppp..tp da jrg jumpa la mamak mcm tuh..

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih